Liity mukaan hallin kummilaumaan!

Ylöjärven Urheiluhallit Oy:n taloudellinen tilanne on koronaviruksen takia peruttujen vuorojen myötä erittäin tukala. Ensimmäinen toimintavuosi tiedettiin jo alunperinkin haastavaksi eikä hallin syksyllä myöhästynyt avautuminen ja nyt keväällä tapahtunut sulkeminen helpottaneet asiaa. Yhtiön tulot muodostuvat kokonaan käyttäjiltä kerätyistä vuoromaksuista, jotka loppuivat kokonaan vielä määritelemättömäksi ajaksi kesken parhaan kevätsesongin 16.3.2020. Huhtikuun loppuun asti laskettuna varattuja ilta- ja viikonloppuvuoroja peruuntui tekonurmelta yli 250 tuntia ja monitoimihallista yli 150 tuntia.

Yhtiön toiminnasta aiheutuvien kiinteiden kulujen sopeuttaminen äkillisesti pudonneisiin tulohin näin nopealla aikataululla on mahdotonta eikä syksyllä aloittaneella yhtiöllä ole vielä kerääntynyt varallisuutta, jolla tilannetta voitaisiin paikata. Näin ollen yhtiön tulevaisuuden toiminnan ja eri lajien huippuolosuhteiden turvaamiseksi tuleville vuosille tarvitsemme kipeästi apua.

Keräämme kokoon kummilauman

Olemme päättäneet kasata kokoon yhtiön yritystoiminnan tulevaisuuden turvaavan kummilauman. Lauman jäseneksi pääset maksamalla yhden käyttäjiltä peruuntuneen ja näin ollen käyttämättä jäävän vuoron joko tekonurmelta tai monitoimihallista. Näin varmistamme yhtiölle tuloja myös siltä ajalta, kun halli on kiinni ja käyttäjiä ei ole.

Perutun vuoron lisäksi kummilauman jäsen saa oman nimensä kaiverrettuna laattaan hallin sisäseinälle tulevaan kummitauluun. Kummitaulu tullaan paljastamaan kummeille järjestettävän Kummi Cup-jalkapalloturnauksen yhteydessä syksyllä 2020. Kummit saavat kutsun ja turnauksen tarkemmat tiedot myöhemmin sähköpostilla.

Näin liityt kummiksi yksityishenkilönä:

Osta peruuntunut tekonurmivuoro (sisältää 6 cm x 5 cm laatan):
Maksa 128 €
Ylöjärven Urheiluhallit Oy:n tilille:
FI70 5730 0820 9984 54
Kirjoita viestikenttään laattaan tuleva kaiverrus sekä sähköpostiosoitteesi:
Etunimi Sukunimi
etunimi.sukunimi(at)sposti.fi

Osta peruuntunut monitoimikenttävuoro (sisältää 5 cm x 3 cm laatan):
Maksa 64 €
Ylöjärven Urheiluhallit Oy:n tilille:
FI70 5730 0820 9984 54
Kirjoita viestikenttään laattaan tuleva kaiverrus sekä sähköpostiosoitteesi:
Etunimi Sukunimi
etunimi.sukunimi(at)sposti.fi

Näin liityt kummiksi yrityksenä tai yhdistyksenä:

Kerro meille sähköpostilla (info@ylojarvenurheiluhallit.fi) kumman vuoron haluat ostaa ja laskutusosoite, niin olemme sinuun yhteydessä.
Yllä esitetyt kenttävuorojen hinnat sisältävät arvonlisäveroa 10 %.

Kummien nimet julkaistaan tasaisin väliajoin yrityksemme nettisivuille avautuvalla kummilauma-välilehdellä.